sarok

firkálmányok

Friss topikok

  • lutri: Köszönöm! :) (2009.09.23. 13:16) hajrá
  • Marvin the Paranoid Android: Itt a "Te" most én vagyok, nyif? (2009.08.25. 22:41) mert kérted :)
  • Marvin the Paranoid Android: Ha írnál picit, elolvasnám ám. Miért vagy szomorú? (2009.08.21. 19:02) forever
  • Marvin the Paranoid Android: pierrot sokat éneklem ezt mindenkinek... sőt napi nem is tudom hányszor elmondom... hogy egy dolg... (2009.07.13. 23:02) bohóc
  • Marvin the Paranoid Android: Azért remélem tudod, ha Te meg is próbálsz elfelejteni, nekem nem fog menni, és ezt nem fogom bánni. (2009.07.10. 23:15) magábafordulésúgymarad

Linkblog

happy

2009.06.17. 21:05 - lutri

Ma egész jó napom van/volt.

Délelőtt a munka mellett még beszélgettem egyik barátnőmmel is egy jót telefonon amellett, hogy két és fél cég anyagán átrágtam magam. Jól esett, hogy felhívott, egyáltalán jól esik, hogy ennyi ember szeret és érdeklem őket.

Tegnap még jóga alatt hívott Balázs is, és pont rá gondoltam meg Ádámra amikor arról beszélgettünk valakivel, hogy semmi sem történik véletlenül, mindennek oka van és kimenvén a tornáról elővettem a telefont és ott a hívása. Nem sikerült visszahívni, aztán ma próbáltam délután és akkor sem sikerült, küldtem neki egy sms-t, arra gyorsan írt, hogy hamarosan hív. Hívott is és majd egy órát beszélgettünk. Örültem neki nagyon. Ő is a szeretemjóember-ek közé tartozik.

Szóval jó nap volt, eltekintve attól, hogy Ákossal balhéztunk, mert nem gyakorol eleget gitárra. Majd teszek róla.

Holnap Dabason leszek és este jóga:).

Ma hallottam egy jó számot rádióban, nagyon tetszett egy szövegrészlet belóle.

A bejegyzés trackback címe:

https://elag.blog.hu/api/trackback/id/tr581191992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marvin the Paranoid Android 2009.06.17. 23:13:02

Tessék leírni a szövegrészletet! :)
Ákossal meg nem erőltetni a dolgot. Én is úgy játszom most zeneakadémiásokat megszégyenítően zongorán, hogy a zenesuliban utáltam a darabokat, amiket tanulni kellett, ezért nem gyakoroltam sokat. ;)
Egy óra telefon? Nem kerül az sokba? :(


süti beállítások módosítása