sarok

firkálmányok

Friss topikok

  • lutri: Köszönöm! :) (2009.09.23. 13:16) hajrá
  • Marvin the Paranoid Android: Itt a "Te" most én vagyok, nyif? (2009.08.25. 22:41) mert kérted :)
  • Marvin the Paranoid Android: Ha írnál picit, elolvasnám ám. Miért vagy szomorú? (2009.08.21. 19:02) forever
  • Marvin the Paranoid Android: pierrot sokat éneklem ezt mindenkinek... sőt napi nem is tudom hányszor elmondom... hogy egy dolg... (2009.07.13. 23:02) bohóc
  • Marvin the Paranoid Android: Azért remélem tudod, ha Te meg is próbálsz elfelejteni, nekem nem fog menni, és ezt nem fogom bánni. (2009.07.10. 23:15) magábafordulésúgymarad

Linkblog

megfigyelés

2009.06.27. 10:29 - lutri

Már előzőleg nyúzott volt, de csak én láttam úggyal elintéztük. Fáradt, letört ember jött felém. Szemében nem csillant a szerelem boldogsága. Szomorúság ült a mélyén és sötétebb volt mint máskor, tán a komorságtól. Nem azt talált amit remélt, elmúlt a nem is volt varázs? Megyek -mondta, s próbált vidámnak látszani, de erőltetett volt ez is, s én ott maradtam magam a gondolataim között.

Ha tehetném, mosolyt festenék az arcára, boldog csillogást a szemébe és az energiámat átsugároznám neki.

Változás lesz ezt tisztán éreztem.

Nem beszéltünk, keveset szoktunk, de tudunk olvasni egymás szeméből.

Vajon mikor jön rá, hogy a varázslat mindig is egy karnyújtásnyira volt, csak nem tudta megtenni a mozdulatot? De sosincs késő, van még idő.

Minden úgy lesz, ahogy lennie kell, mert a mindenki tudja mit csinál. Az megérzéseim pedig jók.

A bejegyzés trackback címe:

https://elag.blog.hu/api/trackback/id/tr311211581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása