sarok

firkálmányok

Friss topikok

  • lutri: Köszönöm! :) (2009.09.23. 13:16) hajrá
  • Marvin the Paranoid Android: Itt a "Te" most én vagyok, nyif? (2009.08.25. 22:41) mert kérted :)
  • Marvin the Paranoid Android: Ha írnál picit, elolvasnám ám. Miért vagy szomorú? (2009.08.21. 19:02) forever
  • Marvin the Paranoid Android: pierrot sokat éneklem ezt mindenkinek... sőt napi nem is tudom hányszor elmondom... hogy egy dolg... (2009.07.13. 23:02) bohóc
  • Marvin the Paranoid Android: Azért remélem tudod, ha Te meg is próbálsz elfelejteni, nekem nem fog menni, és ezt nem fogom bánni. (2009.07.10. 23:15) magábafordulésúgymarad

Linkblog

bárki

2009.06.22. 08:24 - lutri

BÁRKI is légy, aki most a kezedben tartasz,

Egy apróság híján minden kárba vész,

Időben szólok, mielőtt jobban megismersz,

Én nem olyan vagyok, mint hitted, nagyon más.

 

Ki az a férfi, aki követőm lenne?

Ki indulna el szenvedélyeim nyomába?

 

Az út veszélyes - az eredmény bizonytalan, s lehet akár végzetes is;

Minden mást fel kellene adnod - bennem látva az egyetlen igaz Istent,

Ám még így is fárasztó lenne és soká tartana, hogy felfedezz,

Meg kellene tagadnod mindent, amit addig az életről vallottál

és mindenkit, aki nyugalmat adott;

Ezért inkább hagyj itt, ne vesződj tovább énvelem

   - Vedd le a kezed a vállamról,

Tegyél le, és indulj utadra.

/Walt Whitman/

A bejegyzés trackback címe:

https://elag.blog.hu/api/trackback/id/tr241200256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marvin the Paranoid Android 2009.06.22. 22:59:23

Szomorú vagyok. Szerintem nem szabad teljesen elzárkóznod mindenki elől. Én örülök annak is, ha csak ennyire kommunikálunk. Ha semmit se fogunk, attól jobb nem lesz. Ne hibáztass mindenért másokat. Az nem az ő hibájuk, hogy hiányzom, és ha hiányzom, akkor ne küldj el. Nem kell minden nap beszélgetni ahhoz, hogy tudjam, gondolsz rám, mert én is gondolok Rád. De nem csak, hogy nem kell hozzá minden nap beszélni... ha egy napon se beszélünk, attól még gondolsz majd Rám.

És huss a rossz gondolatoknak. Van 3 klassz gyereked, szép környezetben élsz, és módodban sok érdekes dolog. Vannak barátaid, akik szeretnek. Attól pedig, hogy nem olvassák sokan a blogod, talán csak én, még értékes, mert értékes aki írja.

Te pedig végképp nem vagy rossz ember. Attól, hogy valaki nem akar veled lenni, nem akar veled beszélgetni valamiért, még nem vagy rossz. Talán ő az aki, most hibázik. Szerinted én rossz ember vagyok? Velem is van, aki nem beszél.

Persze néha rossznak érzem magam én is. Sőt. Nagyon sokszor. Mindenki hibázik. Kicsit elcsépeltnek érzem, amit most fogok írni, de igaz... hogy a szeretet a legfontosabb tanítás. Tudod, Jézus bácsi mondta ezt. Magad is szeresd. Normális, emlékszel, ezt írtad a blogomba Te is? Néha nem megy. Néha másokat se megy. De én mindig ida jutok, hogy szeretem az embereket. Szeretem Diát, szeretem Annát, Anettet, szeretem Lacit, Petit, bárkit, aki valaha megbántott, még anyukámat is szeretem. Ezért szakadok el nehezen az emberektől. Viszont egyben ez az, ami miatt azért sokszor szeretem is magam.

Téged is szeretlek!

Meghallgatsz, figyelsz rám. Ez nekem nagyon sokat jelent. Még ha csak 1-szer is találkoztunk. Talán már ismerlek egy picit. Ne menj el! Csak írj ide néha kérlek.


süti beállítások módosítása